Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

HAHAHA

God kväll :)

Jag och Ronny sitter och tittar på Wipeout,
haha fan va jag garva nyss när dom sa "han har inte ett enda hål i tänderna" :P
Ni som såg det och skrattade ni också fattar vad jag menar :P

Imorgon ska vi ner på stan och hämta ut våra ID kort,
sen hem,, sen jobbar Ronny kväll denna vecka,
gud va tråkigt. ska man sitta här ensam på kvällarna igen, suck.

Måste ringa dagis imorrn också, nu är ju jag arbetslös för tillfället så
då blir det minder dagistider för Hugo.
Men det gör inte mig nåt, då får jag ha min lilla gospojke hemma :D

Såg precis en på tvn att han va skitlik ett av mina ex, haha fy :P
Nämner inga namn :P

Äh, vet inte vad jag ska skriva..

Puss


Kommentarer
Postat av: Marit

Hm funderade på om du kan ha sett Fredrik i Skattungbyn.. Bor inte din pappa där? Eller är jag ute och cyklar? :) Han bodde där ett tag.

Kram

2009-05-11 @ 12:53:45
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback