Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kalas

Idag ska vi på kalas :)
Fast det regnar så vi ska nog fixa skjuts.
Inge kul å gå och va alldeles blöt när man är framme.
Är ju en liten bit att gå iaf.

Igår kväll fixade jag med foton hela kvällen, dom tar aldrig slut!
Nu har jag hälften kvar som ska sorteras och in i album, ca 1000 st.
Men det är kul ändå, man sitter och tittar på alla kort och minns allt man har gjort dom senaste månaderna :)
Och jag kanske borde sluta knäppa helt onödiga kort,,
men jag HATAR att radera kort på Hugo och då blir det lätt så
att allt framkallas haha.
Brukar ta 3-4 kopior också så jag kan sätta in i fotoramar, ge bort till familj & vänner osv.

Jaja, nog om det.
Nu ska jag kolla lite snabbt sen blåsa håret och sminka mig.
Hej.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback