Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag

Oj redan lördag..
det känns som att helgen går så fort när Ronny jobbar helveckor,
annars när han jobbar kväll och är ledig på fredagar så känns helgen så lång. :)

Igår kväll fick vi besök av Adde & Kerstin.
Hugo tyckte det var jättekul och mumsade bullar :P
Han somnade lite senare, men vaknade ännu tidigare imorse :P
Hehe.

Idag ska han ha lite egentid med sin far, det behövs efter en vecka med massa egentid med mig..
Han blir mammig så lätt..
Så dom ska åka med pappa/farfar Stefan till Tallhed / Orsa på den där grejen som är där,
jag är inte ett dugg intresserad av sånt så dom kan få åka ensamma.
Dragracing, massa motorgrejer osv.. näe jag har fått nog av sånt i mitt liv :P
Att växa upp med nästan bara killar & typ alla är bilmekaniker och vi har
alltid hållt på med fyrhjulingar, traktorer, bilar & allt, så jag känner inte för nåt sånt så ofta nu för tiden.


Jag vet inte riktigt vad jag ska göra,,
blir helt tom när jag efter flera dagars stress inte har nåt speciellt som jag MÅSTE göra.
Jag har endel grejer som borde fixas, men inga måsten,,
så jag är lite kluven :P
Det är sol, ska jag steka i solen några timmar?
Fast jag känner inte för det så jag vet inte..
Eller pyssla lite med inredning?
Jag känner faktiskt bara för att titta på film och drömma mig bort en stund.
Men jag kan ju inte sitta och titta på film halva dagen. :P

Hmmm vilka bekymmer va ? :P


Nej först och främst ska jag få i mig nån frukost..
Puss & hej

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du får en härlig dag =)

2009-05-30 @ 10:32:44
URL: http://ellee.devote.se

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback