Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Present tips?

Gulliga Ida fyller ju 1 år på lördag, jag funderar å funderar på vad man ska köpa för present, men jag vet inte.
Helen, vad ska jag köpa? :)
Vad alla blir stora, nyss var alla bebisar men nu är dom små barn istället. :)
Men det är så kul, att se alla framsteg och se hur duktiga dom är på saker :)

Hugo har blivit mer snorig nu igen, men jag hoppas det bara är tillfälligt och att han inte blir sämre!

Föresten, fick reda på en lite väl patetisk grej igår,
men jag bryr mig inte så mycket ändå,
synd bara att inte folk inser vilka det är som gör bort sig.

Annars då, ska snart förbereda lite lunch åt Hugo, sen ska han sova lite.
Då ska jag nog passa på att se på en film och ta det lite lugnt,
för det är då inte en lugn stund så länge han är uppe och är pigg :P
Buse.


Jaja, puss & hej


Kommentarer
Postat av: Helen

Hihi.. Nina ja vet ej, ja vet inte sj va ja ska köpa..=) men du kommer säkert på nå fint=) Puss

2009-05-07 @ 12:38:47
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Marit

hehe ja han kanske är lik nån :) hehe.. Du, när är du på msn då? Kan du väl hojta om du är inne.. Vad äre för patetisk sak du har fått veta :) Kram

2009-05-07 @ 13:37:40
URL: http://marithansson.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback