Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Rooligt

Haft en bra dag idag :)
Så skönt att vara hemifrån några timmar!
Och kul att umgås & se barnen busa :P
Ida & Hugo kom bra överens där på slutet, dom blir säkert värsta paret om massa år :)

Vi kom hem typ 17,, Ronny åt sig mätt på massa bullar där borta,
så jag gjorde lite lax till mig och Hugo,
lax med massa kryddor på & ärtor, det är såå gott!!

Imorgon ska Anki komma hit :D
Sen måste jag gå till willys och köpa hårfärg också,
kan ju inte se ut såhär nå mer :P
Blond utväxt, så fult!
På Lördag ska jag städa och förbereda festen,
och jag längtar, ska bli så roligt att festa lite igen :)
Men jag längtar inte tills på söndag, lär väl bli sådär hemskt bakis igen,
min mage tål ju ingenting pga. magkatarren /magsåret .
Men men, jag överlever.

Hoppas alla ni där ute har det bra?! :)
Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback