Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sol Sol

Underbara sol,, =)
Ska passa på att kika lite på nätet medans Hugo ska sova,,
sen ska vi nog ut lite =)
Har iaf varit nere på stan idag och hämtat ID korten,, haha fan va hemskt, såna bilder blir man ju aldrig nöjd med :P
Men men.
Köpte skor också =)
Ronny hittade ett par till sig som han ville ha för 199:- ,
var faktiskt kul att han intresserade sig för att köpa skor, brukar ju inte hända så ofta :P
Det fanns en liten fyndhylla också,
jag hittade ett bar marinblåa skor, 79:- bara =)
Så jag fick ju looov att kööpa :D
Kan visa bild sen.

Var in till mamma och sa hej, hittade ett par skor där till Hugo, billiga ( 20 kr ) och bra att ha när han ska va ute och leka.
Barnskor är ju fanimej dyrt, vissa små små skor kostar ju flera hundra.
men jag har ju beställt här om dagen så det fick bli slit-och-släng skor nu,
är ju bra att ha lite olika. =)

Jaja, Ronny har åkt till jobbet, så nu blir det tomt tills 23.30 ikväll. :(
Fast mamma skulle iaf hälsa på sen, så lite besök får jag =)
Är lite synd att man inte kan gå nånstans på kvällen,
men lilla Hugo ska ju sussa så då får man prioritera, såklart =)
Barnen kommer först, det är iallafall min prioritering.



När Hugo & Ronny målade med vattenfärger för nån vecka sen :P


Hugo fick tag på kameran, fina kort va :) Det ska börjas i tid. :)

.

=) , vem vet, han kanske blir lika fotointresserad som sin mor?! :)


Sen har han börjat möblera om och greja, här tyckte han att
hans "kök" och verktygsgrej skulle stå :P



En surpuppa :P



Greja med en ful skrotbil, som pappa gör :) Det här var igår..


Nyfiken pojke.


Till sist, en bild på MOI :P

Imorse sminkade jag mig första gången på flera veckor, annars har jag
haft lite mascara eller ingenting,,
och det var lite kul =)
Ibland behöver man va ifrån det vardagliga för att tycka
att det är kul sen igen =)

Nej nu ska jag kolla en grej.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Marit

okej.. hehe de var ju innan mig han bodde där.. Rätt långt innan :) Hehe.. Som tur är.. Bor ju bara en massa grönisar där.. Så vetefan vad han gjorde där :D

hehe tur att han inte ser vad jag skriver :D

Kram

2009-05-11 @ 13:38:59
URL: http://marithansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha nu kommenterar jag som fan, men det var ju det du ville, haha! Får passa på när jag är på humör också =P

Asbra med billiga skor ju!

Kan ingen komma hem till dig på kvällen då när Hugo sover och Ronny jobbar?

Hugo är så jävla söt! =)

Och jag håller med om sminkningen. När man itne har gjort det på länge så blir det så mycket roligare när man väl gör det! =)

2009-05-12 @ 13:58:15

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback