Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Sötnos.

Som jag förstod så blev Hugo ledsen när vi lämnade han på dagis,, han har ju inte varit där på flera veckor,,
men jag slår vad om att just nu så har han jättekul med sina kompisar och inte tänker på mig eller Ronny alls :)

Jag ska passa på att dammsuga och plantera om lite blommor som står i sovrummet,, ska byta ut lite krukor och fixa :)
Längtar tills mitt jotex paket kommer med nya gardiner och annat skoj :)
Sovrummet kommer, (eller har redan litegrann,,) ha mycket rosa och vitt, jättefint!
Ronny har inget emot det heller så det är ju bra hehe :)
Kan visa bild sen när allt är klart.

Men nu har ni varit lite dåliga på att kommentera igen,, jag skulle bli glad om ni bara skrev hej :P
En ynka kommentar kan man väl göra om man är in här flera gånger om dagen..
Jag kommenterar då dom bloggar jag läser.
Ett ord kan ju göra en hel dag bra för någon :)
Och jag tror stenhårt på karma,
jag behandlar andra bra och snällt och försöker göra folk glada,
och då får man ju sånt tillbaka sen.
Därför skriver jag aldrig något elakt till nån, vad skulle jag tjäna på det liksom.

Karma, det är då en grej många borde tänka på,,
folk är så paranoida och tror att alla snackar skit och håller på, om dem,
men alla gör faktiskt inte det.
What comes around goes around you know.
Så om folk tror det så kanske det i verkligheten är dom som själva snackat om andra,
då blir dom nervösa och tror att folk snackar om dom..
Det värsta som finns för mig är när folk pratar om andra bakom deras ryggar,
speciellt om saker som dom kanske vill kunna försvara sig om..
Varför ska man lägga sig i andras liv?.
Precis, så då kan ju vissa sluta lägga sig i mitt liv.

Lär känna mig istället för att bara anta saker! :)
Så får ni se att jag kanske inte är så störd som ni tror haha,
bara för att jag skriver vad jag tycker och tänker så brukar folk
tro att jag är en bitch, men jag vågar då stå för mina åsikter,
och det borde flera människor göra.

Men såklart, så finns det gränser, man ska & kan inte yttra sig om ALLT.


Nej nu ska jag dammsuga.
Puss & Hej

Kommentarer
Postat av: marlene

karma tror jag stenhårt på=)

2009-05-12 @ 11:20:14
URL: http://marlene1983.blogg.se/
Postat av: Helen

oki.. ja nu e ida fökyld:(Typiskt.. men hoppas de inte varar länge.. ska föröska pricka in ett kalas på fredag ällä lördag iaf åt henne:)Puss

2009-05-12 @ 12:58:28
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Emma T =)

Åh! Det är nog lite det jag går efter tror jag. Jag tycker inte heller om att prata om andra och tänker att jag ska vara snäll mot alla, i princip iaf. =)

Jag tycker att det gör en mer positiv i sina tankar. =)

Kram!

2009-05-12 @ 13:41:53
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-05-12 @ 15:56:26
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback