Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Stackarn

Lilla darling är sjuk,,
var lite snorig i helgen men imorse så låg han och hostade jättelänge..
stackarn försökte sova men det gick inge bra,, sen när jag gick och tog upp han så såg han helt slut ut..
Men han fick hostmedicin och sen lite välling och han är då ganska pigg.
Hoppas det inte blir massa feber å skit,,

Annars idag så är det lite städning som gäller,, torka golven sen helgen hehe,
och diska alla glas :P
Sen ska mamma skjutsa till affären så jag kan panta alla burkar..
orkar inte ha massa såna liggandes här hemma.
Det är ju ett antal stycken.

Annars idag så är det sol ute, skönt.


Lilla busen när vi bodde på stormyren.
Och alla 3 missar,,
jag saknar Ludde. ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Det gör jag med :D

2009-05-25 @ 14:10:19
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback