Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tur..

.. att jag har er mina flickor :)
Ni vet vilka ni är :)
Som du skrev Marlene så ska kanske jag behöver va lite full ikväll,
få ladda ur lite och ligga bakis imorgon och sen kunna fylla på med ny energi igen.

Det kanske händer nåt extra skoj ikväll, vem vet :)
Eller så blir det bråk :P
Men då slänger jag ut dom och går och lägger mig haha.
Ronny ska iaf inte va hemma, och han ska sova hos sin pappa.
Så heela sängen är min :) Och Sandras för hon tar sig inte hem ut till Våmhus :P
Sen brukar det alltid va nå fyllon som somnar,
sist vi hade fest låg Wayne på köksgolvet haha, såg väldigt obekvämt ut.
Soffan var ju upptagen av nå kåtbockar,
sen var vi 4-5 st i sängen.
Jag och Ronny trängandes bland några andra :P
Kanske ska inhandla en madrass som man kan ta in när någon ska sova över?

Jaja, nu ska jag diska, Hugo sover.
Sandra kommer nog strax också, sen Ammie senare :)
Sen massa people.
Ronny ska gå och köpa kattsand så vi kan göra rent där, så det inte luktar kattbajs :P
Tic´s bajsar luktar förjäävligt alltså hehe.
Söt liten misse med stinkande bomber.

Puss på er iaf.

Kommentarer
Postat av: malin

helloj vännen :)

Hoppas du får en riktigt rolig kväll

kram kram

2009-05-23 @ 13:13:30
URL: http://pittkvist.bloggagratis.se
Postat av: Michelle

I höst ska jag nog gå omvårdnad om jag kommer in, får reda på det i sommar. :)

Okej. Jo jag behöver gå ner kanske ungefär fem kilo. Har blivit lite för rund om magen. :P Jag rör på mig ganska mycket. Ute och går och sånt. Då kanske jag bara behöver ändra kosten. För jag äter en hel del skräp, Periodvis då. Men det är ganska fel, Ska nog äta bra hela tiden iställtet. :)

Kramar

2009-05-23 @ 18:36:21
URL: http://michellesoderman.blogg.se/
Postat av: Ammie

Tack för en underbar kväll gumman <3 jag hade jätte kul som alltid då vi festar :D Puss <3

2009-05-24 @ 14:34:40
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback