Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Underbar dag!

Åh vilken bra dag det har varit idag! :)
Fick besök av Helen, Ida, Henkan, Martin och Martins vovve,
var jättekul att träffa lite folk =)
Och jag tror Hugo tyckte det var kul att leka lite med Ida också =)
Är så kul nu när dom är så stora och förstår mer och kan leka =)
Helen, vi måste ses snart igen!!

Sen kom svärmor, det var också skoj =)
Hon är snäll hon, och Hugo tycker så mycket om henne =)

Sen ringde Adde, dom kanske ska hälsa på idag? eller så blir det en annan dag.

och nu när man har setat ute hela dagen i den underbara solen så har man fått lite färg =)
jag får fan aldrig färg på benen, men nu blev det lite iaf.
 :P

Sen i veckan kommer min kära Anki till Mora :D
Och en dag, vet inte vilken än, så blir det kalas för Ida som fyllde 1 för nån vecka sen :)
Och i helgen ska jag nog festa :D
Mycket roligt som händer!




Ida =)


Martin, Ronny & Hugo


Sötnosar


Kommentarer
Postat av: Ammie

hade varit kul o festa i helgen :D hoppas de blir av!



Puss gumman <3

2009-05-17 @ 19:31:51
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Liza

Snygg frisyr :) Du passar jätte bra i den !

2009-05-17 @ 23:13:34
URL: http://uninvited.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback