Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wierd.

Ja det kan man verkligen säga.
Jaja :P

Gick och handlade i stormen efter att jag hämtat Hugo på dagis,
typiskt att det regnade på vägen dit.
Men på vägen hem var det inge regn :)
Precis när vi kommit hem så börjar det ösregna.
:P

Fick en bukett blommor av Ronny idag!
Jättefin med rosa rosor och andra blommor!
I love blommor :)
Ibland kan han verkligen, inte så ofta, men när det väl händer så blir jag jätteglad :)

(det är väl det som är speciellt också, att man inte får det så ofta)

Efter promenaden iaf så vart jag på bättre humör,
och jag & Hugo delade på en chokladbit :)
Ibland så får man faktiskt unna sig nåt sånt för att bli lite glad. :P

Nu ska jag mysa med lille Hugo innan han ska sussa :)
Puss & hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback