Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

YEES

Vet ni, jag ställde mig på vågen idag,, har inte gjort det på 1-2 månader,
och jag har gått ner 4 kg :D
Det trodde jag inte!
Haha va skoj :)
Har ju minskat i cm men kilon blir man bara besviken på så jag kollar inte det längre.
Men ioförsig så äter jag mycket bättre nu än förr,
lunch tycker jag bara är jobbigt, är aldrig hungrig vid den tiden heller,
så nu äter jag en dietsoppa till lunch istället för att skippa lunchen helt,
och jag äter nästan aldrig mackor längre.
Och ska man gå ner i vikt så ska man ju absolut inte hoppa över någon måltid,
så då tar jag en sån där soppa istället, är ju lite näring i en sån iaf.
Kroppen behöver näring för att kunna förbränna fett och allt sånt där :P

Hihi :)

Annars idag blir det väl lugnt, inge sol ute heller..
ska handla välling sen bara..
åker med mamma, ska panta massa jäkla flaskor som står i vägen i köket,,
och alla dessa energidrycks burkar!
Ronny dricker alldeles för mycker energidrycker,,
och äter jättedålig mat / mackor till lunch på jobbet..
jag har försökt få han att tänka på vad han äter, för även om han är smal
så kan han ju faktiskt bli sjuk.
Man behöver ju näring, inte bara nå vitt äckligt bröd bara för att bli mätt liksom.
Jag vill ju inte att nåt ska hända med min Ronny!
Han är min själsfrände och Hugos pappa :)
Och i sommar har vi varit tillsammans i 4 år!! :)

Jaja, nu ska jag kolla mailen och se om jag fått nåt intressant mail :P
Puss


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad duktig du är :) Kul!

2009-05-18 @ 11:20:53
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, astuff var väggen :)

2009-05-18 @ 14:14:14
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: Ammie

vad duktig du är gumman <3 visst e det kul?? =)

Puss o Kram <3

2009-05-18 @ 14:51:53
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Emma T

Ååh Nina du är så förnuftig! Du är jätteduktig! Vad stolt jag är över dig, hihi! =) Jag har svårt att sköta maten, fast det är också svårt när man inte har rutiner och vanor.. Men det kommer jag få när jag jobbar! =)

2009-05-23 @ 16:11:14

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback