Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yes.

 
 
 

Nu fick ni en dos Nina :) :P


Idag kommer Sandra & hennes pojkar hit :)
Ska bli kul!
Hugo är på dagis och ha skoj, sen hem och leka med John & Per :)

Jag funderar på att klippa mig,,
men jag har beslutsångest som vanligt.
Nu är mitt hår nästan till midjan,,
men jag har inte tid att platta det och fixa det,
och det känns så trist att bara sätta upp det som vanligt..
Så jag funderar på att klippa håret typ lite ovanför axlarna,
då kommer jag ha tid och ork att platta det ofta :)
Men passar jag i så kort hår?
Åh va svårt, jag vet inte..
Jag vill ändå ha långt hår,,
men att inte göra nåt med det är ju så trist.
Kanske ska köpa en dyyr jättebra plattång,
men nja,, har inte tid att platta det på morgorna iaf.
Hmm.


Sandra, John & Per i mars 08.


Sweet love.



Puss & Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback