Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ahaha.

Sitter här samtidigt som jag tittar på Parlamentet. Haha åh det är så roligt ibland, jag kan verkligen sitta här i min ensamhet och asgarva. Fast nu är Ronny hemma men.. :)


Monika (partylite) ringde idag, hon kan inte komma och ha visningen imorgon men det kommer en annan tjej, spännande att se vem det är. Man har ju varit på ett x-antal ljuspartyn, men hennes namn kände jag inte igen.
Så vi får väl se :)
Ska bli mysigt iallafall att få hit lite vänner & familj, jag tycker det är jätteroligt när folk kommer hit och när jag har "bjudningar". Inte för att jag har det så ofta nu för tiden, tiden räcker inte till riktigt. Men vi har tänk bjuda några av våra vänner på lite middag snart :)


vad har ni gjort i helgen då? Nåt roligt?

Imorgon blir det att lämna Hugo på dagis, (han går mån,tis,ons denna vecka eftersom det är fototagning imorgon), sen ska jag plugga klart och skicka in uppdrag 2, sen baka lite fikabröd och städa.
Sen hämta Hugo igen, (om jag inte redan har gjort det, det beror på om tiden räcker..)
sen hem och fixa lite sen göra middag åt oss,, Ronny jobbar kväll denna vecka.
Sen kommer folket :)


 


Hugo´s egopics, det ska börjas i tid eller hur? :)

Haha tok ;)


Min lilla ängel, har fått höra från endel att han skulle vara perfekt som lucia,
han har dom underbaraste lockarna i sitt blonda hår :D
Haha synd att han inte är tjej då ;P


 Lite bilder från förr :)


Jag nån månad, typ mars-april -86 & storebror Andreas , checka in hans hår.
Här bodde vi på Nyponstigen. Jag hör hemma här på rödmyren :)


Haha flumm! Jag liten.. i min råsnygga gåstol (rollick som det hette då).


Vi :) Sorry att jag lade ut dom Adde, men vi var ju så söta :)
Och fluffhår hade vi :)


Jag 1988, 2 år. På semester med mormor & morfar.

Nog syns det vilka Hugo är lik? :)
Och vart han har fått sin kalufs ifrån :)




Kommentarer
Postat av: Sanna

Jo ja kommer se till så Emilia ser tillbaka på julen som en rolig sak. Så som ja känner med min barndom. :)

hur brukar ni fira jul? :)



Superfin kille du har. :D Ja har en systerdotter som föddes 3 augusti 07. :D

2009-11-22 @ 23:49:54
URL: http://liveyourlife88.blogg.se/
Postat av: Helen

Ja e inte sur gumman. Ses ikväll:P Love<3

2009-11-23 @ 08:59:35
URL: http://helenlindh.blogg.se/
Postat av: Jessica

SV: haha ja, vi blir nog som barn i en godisaffär båda två :)



Jo våran helg har varit bra och lungt! :)



Usch ja, man kan ju alltid undra, vet du vilka som håller på då? Puss och kram

2009-11-23 @ 10:43:39
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: jess

hehe har med haft en sån där snygg blå ;)

2009-11-23 @ 18:04:08
URL: http://vackerfamilj.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback