Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Samhällskunskap A. Done.

Jag fick G =)
Hade inte räknat med högre heller eftersom jag tycker att samhällskunskap är lite krångligt och jag blandar ihop allt. Demokrati, indirekt demokrati, grundlagar, vanliga lagar, massmediernas påverkan, riksdagen, regeringen, politiker hit och dit osv..

Gud vad jag gruvade mig innan vi startade den muntliga konversationen :P
men han var lätt att prata med och frågade saker som jag kunde :P
(vilken tur haha)
När jag hade examination för engelska b så frågade den gubben sånt som man inte ens skulle ha läst om så då fattade jag nada, men då fick jag G iaf. som tur var.

Nästa vecka börjar jag med svenska B.
Lite jobbigt eftersom jag gjorde svenska A för typ 4-5 år sen..
Så vi får väl se hur mycket jag minns.

Aja, nu ska jag diska.

Puss


Kommentarer
Postat av: Ammie

Grattis gumman :D duktig du är <3

2009-11-11 @ 20:22:14
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback