Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Fick idag en rolig nyhet :) Fan vad glad jag är, hoppas allt går vägen bara!!

Har pratat med min kära Anki i telefonen, åh vad jag saknar dig. Tur att jag har dig i mitt liv :)

 

Annars då, Hugo verkar må bättre faktiskt. Han har inte hostat alls sen imorse. Jag har ont i huvudet men jag överlever. AH, men nu kom jag på, jag hade inte brillorna på mig på hela dagen igår, kanske därför jag har ont i huvudet. SMART Nina :)

 

Så nu ska jag leta fram dom, jag gömmer dom alltid för Hugo men sen vet jag knappt själv vart dom är :P

Hej .


Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Vad härligt med en glad nyhet. Såna förgyller verkligen ens dag.

2009-11-24 @ 17:09:46
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback