Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Förlossning.

Minns inte om jag har gjort denna förr men isåfall gör jag den igen :)



När fick du reda på att du var
gravid? 28 februari 2007

Blev det en chock? Nej, jag anade vad som var på gång.

Hur gammal var du då? 20

Hade du mycket halsbränna? Ja fy, levde på gaviscon typ.
  
Spydde du mycket? Ja, varje dag i 4 månader..

Hade du mycket foglossning? Ja var sjukskriven halva graviditeten pga det

Ditt sf-mått som störst? Minns inte det, det står i mina papper men dom orkar jag inte hämta just nu

Har du fått bristningar? Ja, men det gör ingenting. Bara ett bevis på vilken underbar grej jag varit med om :)

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag kände på mig att det var en pojke. och på ultraljudet trodde dom det var en liten pojke så :)

Vad hoppades du på? Det spelade ingen roll.

Gick du över tiden? 8 dagar

Födde du för tidigt? Nej

Hur var förlossningen? Den gick bra, inte så ont som jag trodde det skulle göra. 2 krystvärkar på 12 min och Hugo var ute :)
Blev du sydd? 2 stygn

Dragen med sugklocka? Nej

Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, Ronny, olika barnmorskor, en läkare kollade till då och då. Men vid födseln så var det vi, en barnmorska och en undersköterska.

Hade du någon nära med dig? Ja Ronny

Vilket sjukhus födde du på? Mora lasarett

Hur stor var bebisen? 4050 g och 52 cm lång

Vad fick den heta? Hugo

Var allting värt det? Ja absolut, finns inget finare än att gå igenom en graviditet och få en underbar liten bebis :)

Vill du ha fler barn? Ja , jag vill nog ha 4 barn totalt. Om jag orkar hehe.









 
Något sliten efter ingen sömn på flera nätter :P
Men det gör inte mig nåt :)


Kommentarer
Postat av: kim

usch sluta göra mig sådär sugen på att bli på smällen igen :)

2009-11-21 @ 21:51:05
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback