Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hahaa.

Fick nyss en kommentar av någon som kallar sig Ricco.
Det stod att jag var ful och borde slutat blogga när en tönt som för nåt år sen skrev lite saker på sin blogg om mig.
Men snälla, varför skulle jag ens ta åt mig?
Jag skiter totalt i vad folk tycker.

Jag tycker om mig själv, jag är jag och tycker nån nåt annat så är det deras problem.


Nog om det.

Idag är jag fortfarande seg sen lör-sön..
blev endel tv igår..
skönt att bara slöa. :)
Och Hugo var såå gosig.
Det är så underbart nu när han blivit så stor och verkligen visar kärlek till sin mamma & pappa :D
Vårt lilla hjärtegull ♥


Nu ska jag försöka plugga lite.
Hej.

Kommentarer
Postat av: marlene

ja du gummsan, vilka töntar det finns:P bry dig inte om folk som skriver sådär, dom har inget annat vettigt för sig än att få andra å må dåligt:P kraaaam

2009-11-09 @ 13:02:41
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: visst är den fiin! så fina bilder på er :)

2009-11-09 @ 15:52:55
URL: http://vickanss.blogg.se/
Postat av: Maria Larsson

Fy faan för dessa idioter! Tänker inte ens skriva vad jag tycker här! Fan inte konstigt att världen ser ut som den gör! Nä, helt riktigt Nina! Upp med hakan, du kan vara stolt över dig själv!!

2009-11-09 @ 20:33:01
Postat av: Ammie

Gumman, du är allt annat än ful... du är världens finaste och min gumma!

vilka idioter det finns som måste trycka ner andra för att må bättre själva! usch :(

du o jag gumman!



Puss

2009-11-09 @ 22:33:53
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback