Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hungrig!

Har handlat en hel del idag, några julklappar också. :)
Och fyllt frysen , skönt de.

Sen följde mammsen och systra in och fika lite.

Jag har redan sån halsbränna så jag dör, har haft det i flera veckor. Så tidigt hade jag inte när jag var gravid med Hugo.
 och jag mår illa konstant, det gjorde jag inte heller såhär tidigt med Hugo.
men det sägs ju att när man mår illa så mår bebisen bra :)
Inte för att det är en bebis redan, men fostret då.

Jag är iaf glad över hela situationen.
Blir lite besviken bara på endel som inte kan vara glad för ens skull.

Men men jag antar att man får glädjas tillsammans med alla andra som faktiskt har förvånat mig :)

Jag tar en dag i taget, livet går vidare som det var för nån månad sen.
Tiden går så fort så det står väl inte på förräns man är inne på flera månader.

Och skulle nåt hemskt hända så är det meningen att det ska hända,
man får försöka igen isåfall.


Jaja,, måste smälta allt känner jag, trodde inte ens att vissa skulle reagera så negativt.
En i familjen har inte ens sagt grattis,, men men jag är inte förvånad för den personen är allt för egenkär för att bry sig om andra.

Nu ska jag laga mat åt mig och Hugo. Ronny jobbar ju kväll, sista kvällen idag.
Spagetti och köttfärssås får det blir,
eftersom jag mår illa hela tiden så är jag aldrig sugen på varken mat eller godsaker.
Vilket är bra, godsakerna klarar jag mig utan!

Puss



Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback