Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Hysteri??

Hej hej.. jag städar och lyssnar på radion,,
dom pratar om att det är sån jäkla hysteri på småflickor om Twilight och New moon.
Att det är så störande och fjolligt.
Men får inte alla tycka vad dom vill?..

jag har inte sett någon av filmerna, det är inte min typ av film så jag blir nog uttråkad..
så jag har ingen rätt att yttra mig om vad jag tycker, för jag tycker inget speciellt heller :P

Men ni som har sett dom, tycker ni att det är alldeles för mycket hysteri kring filmerna och tjejer?
Blir det inte alltid sån hysteri när det är nån storfilm?

Jag kommer ihåg när Titanic hade premiär, jag var helt tokig i Leonardo DiCaprio haha.
Jag gick på bion typ 5 ggr på några dagar och samlade allt som hade med Titanic att göra.

Så blir det ju när man är liten och fastnar för något. Eller hur?.




 


Kommentarer
Postat av: Kim

jag tycker första filmen var bland den värsta skit jag sett! Vet flera väldigt vuxna kvinnor som dyrkar filmerna också...helt oförståligt. Dålig story, bara klyschor. Nej usch! Men antar att alla har olika smak.

2009-11-23 @ 15:49:58
URL: http://www.metrobloggen.se/panicincapetown
Postat av: Maria Larsson

Med risk för att bli kallad fjortis ahaha! Så såg jag den 1a filmen. Inte alls min stil heller TRODDE JAG! Men jag vart kär! OOOOOtroligt bra film!! Så det blir nog att se den andra med.

2009-11-23 @ 16:06:24
Postat av: jess

Har inte heller sett någon och är inte ett dugg intresserad av att göra de heller ;)

2009-11-23 @ 18:02:39
URL: http://vackerfamilj.blogg.se/
Postat av: Ajdaho

Jag personligen älskar filmerna lika mycket som böckerna. Jag är hemligt kär i den superheta vampyren Edward. MEN, där kommer gränsen. Småtjejerna TROR verkligen att Edward och Robert [skådisens riktiga namn] är likadana i verkligheten och dom skriker efter honom när dom ser honom, ber om att få bli ''bitna' och skriker Edward efter honom. Jag tyckte att det var helt å hållet rätt med 15årsgränsen på filmerna på bio, för yngre tjejer kan absolut inte skilja på film och verklighet, så svaret från mej är JA! Hysterin är jävligt dryg och överdrivet!

2009-11-24 @ 15:10:42
URL: http://gullgull.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback