Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Idag..

Har jag inte så mycket att skriva känner jag.. är lite tomt i bollen :P haha..

Det snöar ute,, alldeles vitt på vissa ställen på marken.

Jag har ont i lederna, är nog pga att vädret ändrar sig..
är ju väldigt stor risk att vi syskon också kommer få fibromyalgi (vet inte hur det stavas) som mamma, moster, morbröderna, har m.m..
Och vi syskon har alla ont i lederna..
så det återstå att se hur länge det går tills vi är diagnostiserade :P

Men men sånt är livet.

Idag blir det iaf en rätt lugn dag,, ska rensa massa här hemma,,
jag har så svårt att skiljas från mina fina saker som jag råkat spontanköpt som bara ligger och tar plats :P
Men jag vill gärna ha rent här hemma så det är lika bra att sälja det på tradera..
Och spara pengarna till nåt roligt :)


Just nu på tvn är det Våra bästa år,,
det har jag inte sett på säkert 3 månader..
det är ju så löjligt alltihop.. så typiskt amerikanska program :P

Aja, ska göra lunch nu.

Adios :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Inget att skriva? jag tyckte det va mycket skrivet :P Jag orkar inte alls skriva i min blogg längre. Vill träffa dig, saknar dig så mycket ska du veta! kram o puss. älskar dig kusin fin<3

2009-11-05 @ 13:48:47
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback