Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Kul Jul.

Åh.Vet ni.
Jag har precis kollat upp hur jag pluggar i december, jag får ju inget jullov.
Hela religionen ska göras under julveckan :P
KUUUL. Not.
Börjar 21a, uppdrag 1 ska in 23e, uppdrag 2 in 25e, uppdrag 3 in 27e.
Muntliga examinationen ska ske någon dag efter, det bestämmer jag & läraren tillsammans när det är dags, men det blir nog typ 28,29e.
För den 1a börjar jag med naturkunskap..

Fan vad stressigt allt kommer bli,,
våra familjer är ju så splittrade så vi brukar få lov att fira jul flera dagar i streck,
hur sjutton ska det gå nu då?..
Jag kommer få lov att sitta framför boken massa timmar på julafton också..

Men blä vad jobbigt det vart....


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback