Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu så :)

Ljuspartyt är över och Hugo har äntligen somnat!
Jag fattar inte, han har busat såå mycket idag och det har verkligen varit full rulle med massor att göra och massa folk här,
men ändå så tog det en timme att natta han..
Så är det alltid när jag nattar,, när Ronny nattar han så somnar han på typ tio minuter.

Just nu sitter jag här och fryser, ont i huvudet och trött som sjutton.
Men R kommer inte hem förräns 23.30 nån gång där..
och det är ingen idé att lägga sig tidigare för då vaknar jag bara och kan inte somna om på flera timmar och det orkar jag inte med.

Det är skit på tvn,, men jag ska se om jag hittar nån film att se.
Såna här jobba-kväll veckor känns så långa,, lite jobbigt och lite ensamt..

Men jag får stå ut. :)
Ronny är duktig som står ut med att jobba såna skift iallafall!!

Jag längtar till jul,, jag vill plocka fram julsaker men då hinner man tröttna..
grannen har redan tagit fram värsta ljusstakar och grejer.
Det känns lite tidigt.
Första advent är på söndag, men det känns ändå tidigt.


Jaja,, ha de bra så hörs vi imorgon :)
Puss

Kommentarer
Postat av: marlene

det va skoj å få ses lite:D lias ville heller inte somna:P kanske var pga av alla kakor:P hihi kram

2009-11-24 @ 07:04:34
URL: http://liasmamma.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback