Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag.

Nu är kalaset slut.
Gud vad tomt det är..
Har haft fullt hus typ hela helgen.
Och sen när Emma åkte hem idag, så vart det så tråkigt :P

Vad ska jag göra nu då? :P
Har haft fullspäckade dagar hela förra veckan, och nu är det enda jag har planerat att plugga.

Nu när jag kommer slappna av så kommer jag säkert må sämre..
har ju hållt igång hela tiden så jag har nog inte känt efter hur jag mår.
har ju varit jätteförkyld hela veckan & helgen..
men jag orkar inte va sjuk längre!

Mitt i den roliga helgen fick vi reda på att en i Ronny´s familj gått bort..
Usch, men vi ska väl alla vandra den vägen nån gång.. :(
R.I.P

Tack Emma för att du ville komma hit i helgen, det betyder jättemycket att du offrade din tid för att umgås med oss! :)
Och Helen, tack till er också för att ni visar att ni bryr er ♥

Synd att Marlene blev sjuk, hade varit kul att ses tyckte jag.

Men vi får försöka ses någon dag :)

Sen var det många som skulle komma men som varken tackat ja eller nej,,

och sen var det några som jag visste hade annat för sig. :P

Men tack alla goa människor som kom hit i helgen!
Hugo har varit såå glad och verkligen tyckt om allt och alla :)

Nu ska jag titta på One tree hill.
Hugo somnade i mitt knä, han får sova en liten liten stund :)
Det är hårt att fylla år :)

Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback