Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Uppe med tuppen.

Hugo sov i sin säng hela natten, och kom upp vid halv 7. Då var han pigg.
Men kanske inte så konstigt, han somnade faktiskt på en gång när jag lade han vid 20 igår.
Helt okej för mig!
Jag är faktiskt pigg, ovanligt pigg.
Jag var mycket tröttare när jag väntade Hugo.

Idag ska vi gå till KappAhl och köpa tomtedräkt åt Hugo, kanske går till Dollarstore också och kikar lite.
Sen kommer farmor Carola och hälsar på, Hugo sa Farmor igår :)
Nu är det bara morfar kvar sen kan han dom.
Det blir väl så, han lär sig ju dom han träffar oftast.

Jag måste julpynta lite också, har inte orkat ta in alla julsaker än..
kommer inte ihåg vad vi har för nåt heller, men man har väl typ tusen olika julgrejer,
blir lätt så när man ser fina saker och man råkar köpa fast man egentligen redan har :)

Jaja, nu ska jag fixa lite här..
hej.

Kommentarer
Postat av: L I N D A *FotoBlogg*

Va roligt för hugo att få en lille bror/syster :) Vad hoppas du på då? :)



Ha det!

2009-11-27 @ 09:02:10
URL: http://lindasvardagsliv.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback