Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Åhh..

Jag såg nyss på Oprah, det handlade om djur..
fy vad jag vill ha fler djur, mitt hjärta skriker när jag ser massa gulliga sötnosar :)
Jag vill ha en hund.
I november är det ett år sen vår kära Svipp avlivades, ett helt år..
det känns verkligen inte som så lång tid.
jag saknar han såå, vår fina vovve.
Men det känns som att han är med ändå, och det är han säkert :)


Bilden är från i slutet av oktober 08.


Jag skulle vilja ha en Svipp-vovve, en kinesisk nakenhund med päls.
Eller iaf någon liknande, i samma storlek och typ samma utseende.

MEN ska man ha en hund så ska man kunna ta hand om den också,,
och jag vet inte om det är rätt tillfälle just nu för oss att skaffa hund.
Tid & ork går ju åt till så mycket annat..
har fullt upp hela dagarna ändå ju.
Men en hund skulle verkligen förgylla mitt liv ännu mer.

Jag får nog nöja mig med mina älskade katter så länge,
utan dom hade mitt liv varit så tomt.
utan djur över huvud taget, jag älskar djur.
Och jag älskar mina missar :)




Kommentarer
Postat av: Emma T

Shit! Jag tycker heller inte det känns som snart ett år. Vad tiden går snabbt!

Djur är bra, barn också. =) Vill ha! =D

2009-10-02 @ 16:52:57

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback