Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Depp.

Jag blev värsta deppig nu på eftermiddagen.
Fan att det ska gå så upp och ner.
Jag vet inte vart jag har mig själv haha.

Just nu känner jag ingenting, vet ingenting, vad jag vill eller hur jag ska göra.
Jag har liksom ingen kraft att kämpa med längre.

Skulle nog behövt ett och annat,,
synd att man inte kan skriva ur sig här..
Men Helen vet vad det handlar om :P
Några andra också..

jag skulle behöva en guide eller nåt, någon som kan säga hur jag ska göra.

Kan inte det komma en person helt oväntat och göra mig lite glad ;)
Nej då, men jag vet inte..

Nog om deppigheter..


Syrran är iaf här och det är nice :)
Vi ska snart se reprisen av Grey´s Anatomy, jag såg det in onsdags men jag kan se det igen :)
Sen är det One tree Hill..


Kommentarer
Postat av: Helen

DU vännen. Ja tror ja ska ta å komma hem t dej en dag då varken Ronny ällä Hugo e hemma. Å ja kommer utan Ida! va säger du om de???



Puss<3

2009-10-11 @ 18:07:50
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback