Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Filmkväll.

Ikväll har jag tittat på två filmer..
först Alice i underlandet, den otecknade.. :P
Ibland är det kul att titta på barnfilmer! :)



Sen på denna:


Den var jättebra!! 5/5 :)

Och mina tankar bara snurrar,,
tänk om jag hade kunnat får ur mig allt, skulle vilja skriva allt här men det kan man ju knappast.
Vilka drömmar jag har, vad jag vill i mitt liv..
jag vet egentligen vad jag vill, för att jag ska vara lycklig.
Men .. ja..

Tänk om man nån gång vågade, vågade göra det man vill och känner för, det rätta.
Tänk om någon kunde förstå hur jag menar, men det är ju inte så sannolikt eftersom jag inte berättar det för någon :P

Jaja,, back to reality..
Puss & hej


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback