Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag

Idag är det Fredag och precis två veckor kvar tills min lilla älskling fyller 2 år! :)
Då blir det kalas i flera dagar :)
Har inte fått ut alla inbjudningskort än, men det kommer :)

Idag ska jag & Hugo ner på mora en sväng, sen hem och skicka in uppdrag 1.
Sen tvätta & fixa massor, och packa :)
Börjar bli lite nervös inför morgondagen faktiskt, och hur sjutton ska jag kunna bestämma mig vad jag ska ha med mig haha.
Vad ska jag ha på mig!?
Åh vad svårt..
:P


Det regnar ute. Vaknade av att det smattrade på taket.
Men det gör inte mig nåt.

Nu ska jag sminka mig sen åka :)
Ha en bra dag allihopa!
Puss


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback