Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Freedag :)

Yes, idag tror jag är en bra dag.
Ska snart färga håret, sen duscha, om Hugo är snäll och tittar på barnprogram under tiden :)
Sen lägga ut massor av grejer på tradera,, jag har så svårt att skiljas från mina fina saker haha,
men jag har så mycket som bara ligger, och dom ligger överallt.

Senare i eftermiddag ska jag åka till Sandra, vi ska äta lite middag, sen blir det fest.
Åh vad roligt :)

Vad ska ni göra idag?

Hoppas ni mår bra och får en bra Fredag iallafall!

Anki, krya på dig!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar så mkt=) Hoppas du får det roligt i kväll:) Puss å kram Anki

2009-10-09 @ 13:25:45

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback