Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Gårdagen...

.. blev rätt lugn.
Vi satt och drack lite, men vi vart så trötta så vi tittade på en film, sen lade vi oss haha.
Man är inte lika pigg som förut, som innan man blev mamma.
Ni som inte har barn ska va glada att ni fortfarande är pigga haha.
Nej då men man blir ju så annorlunda trött när man får barn..

Men det var mysigt, titta på film, drack lite alkohol, åt chips och pratade om allt möjligt :)


Jag sov med Blade (sandras hund) på mina ben inatt, mysigt. men jag är lite ovan så jag sov typ ingenting hehe.

Nu är jag hemma iaf, var så jävla kallt så jag fick lov att fixa skjuts.
Min kära bror Andreas ställer alltid upp :)

NU ska jag leta fram vinterkläderna,
sen greja här hemma..

Tänk vad svårt det ska vara att få ha en dag utan städning,,
synd att det är så svårt för vissa att kunna hjälpa till utan att jag ska få lov att be om det.
Tvn är roligare.
Suck.

Jaja,, hej.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback