Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Imorgon...

... är det en vecka sen jag tränade.
Usch jag får ångest.
Men jag har verkligen haft fullt upp och varit så förkyld så jag har inte kunnat..

Kommer inte hinna på resten av veckan heller, imorgon ska vi baka massa kakor och städa
och slå in presenter osv..
Sen på Fredag fyller ju Hugo år..
då ska vi väl städa lite till, göra tårtor, kalasa, få besök av Emma T som ska sova här i helgen :D
& Linda m.fam kommer och firar Hugo :)
Ska ner till kyrkogården och tända ljus åt farfar också.

Sen på Lördag förmiddag blir det att baka massa tårtor, och sen är det kalas hela dagen för våra familjer.

På Söndag blir det kalas för våra vänner & min bror Andreas & Kerstin kommer.
Sen kommer jag va helt slut :P
Blir så mycket när det är nåt, så intensivt, "tur" att han bara fyller en gång om året. eller nja, men ni förstår nog vad jag menar.

Och mitt i detta ska jag hinna plugga också för sista uppdraget ska va inne på Söndag.

Efter helgen så tror, och hoppas jag, att allt lugnat ner sig lite.
Så jag hinner träna, plugga i lugn och ro, umgås & göra roliga saker :)

Och att förkylningen har försvunnit!

Nu har vi nyss badat Hugo och nu hade han tydligen bajsat på golvet så jag måste gå och fixa det :P
Hej så länge.

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback