Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Lördag!

Lördag idag.. och det blir mer kalas :)

Och idag kommer min kära vän Emma!!
Jag får lite ångest att det jämt är hon som åker hit och inte jag till henne i Uppsala.
Men det har ju varit lite krångel den senaste tiden..
men i nov / dec hoppas jag att vi kan!

Just nu håller vi på att städa & diska efter igår..
ska baka tårtor och sockerkaka också.
Sen kommer Hugo´s farfar kl 12, och kl 14 kommer typ hela min familj.
Sen kommer Hugos farmor vid 16.

Har en känsla av att Hugo kommer somna rätt snabbt ikväll också.

Igår tittade jag på film föresten, jag är inte så förtjust i såna där typer av filmer..
men den var lite rolig, han är så störd den där karlen :P
Den får 2/5.

Skriver mer ikväll om jag kan. Och lägger ut bilder :)
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag gick in på himmelriket.se och anmälde mig så kontaktar de en.



De är en tjej från Älvdalen som va hos mig som hette Josefin Bogg :)

2009-10-31 @ 17:35:04
URL: http://jernpiller.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback