Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag

Hej hej..

Gårkvällen var jätterolig :)
Haha vad tokigt det blev ett tag hos Ammie :p Sen åkte vi ner på Wasa.

Var ganska kul faktiskt,, jag tycker inte om wasa,, men jag hade ju bra sällskap så det var bra :)

Men jag var såå otroligt trött så jag gick hem,, hem & sov i min underbara säng :)

Idag har jag tittat på film & sovit..

skönt att ha en riktig slappar-dag, det händer fan aldrig nästan men det behövs ibland.

Tur att Hugo har en sån bra pappa som tar hand om han så jag får vila lite!

Lägger in lite bilder imorgon..

nu ska jag kolla facebook och vänta på att One tree Hill ska börja..

Todiloo.


Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback