Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Tadaaa.

Ska nog snart gå och sova.. eller nej ska sätta på nya lakan först.

Sen sova i en nybäddad myysig säng :)
Lovely.

Imorrn ska vi ner & träna igen, sen ska jag nog gå på stan lite med Ammie. :)

Vi såg såå snygga kläder på stan förra veckan, på Lindex av alla ställen.

Måste kika om det är nåt jag behöver *host*. ;)

Funderar på om Hugo börjar bli lite förkyld,, han har snorat och hostat lite idag..
nu var det faktiskt jättelängesen han var sjuk.. innan sommaren tror jag.(men mitt minne är inte att lita på ibland..)
Jäkligt skönt! Våren var så jobbig eftersom han var sjuk typ varje månad.
Men så blir det i början när man börjar på dagis.


Just ja, kom precis på att jag ska svara på kommentarer,, har inte gjort det än..
sorry.
Men jag ska. :)

ha de bra så länge, hörs imorrn.
Puss


Kommentarer
Postat av: Ammie

åå det ska bli så skönt o få träna igen :)

å få gå på stan :D umgås. har verkligen sett fram emot det, kanske kolla camilla igen?? :D

jag hoppas vi kan festa på lördag, hade varit super ju :) sjukt länge sen jag var ut.



Puss

2009-10-19 @ 22:48:56
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback