Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

The Voice

God morgon.
Torsdag idag.
Jag ska ner till gymet på utvärdering idag, kolla muskelmassa, fett, vätska i kroppen osv..
och då får man inte äta eller dricka 2 timmar innan,
så jag & Hugo pallrade oss upp kl 7 imorse och åt frukost.
Nu går han omkring och dansar och jag tittar på The Voice.

Fan va störda dom är ibland haha, och ibland rätt roliga. :)
Dom pratade om Knutby för en liten stund sen,
stackars folk i Knutby, dom är ju något mobbade fast dom inte har något med den där församlingen att göra.
Mamma har ju bott där förut :P

Nu ska jag snart sminka mig lite,
sen gå med Hugo till dagis,
vänta på mamma som är på sjukhuset och åka med henne ner på stan,
lika bra att samåka om hon ändå är här uppe :)
Sen hem och plugga.

Vad gör ni idag?

Puss

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback