Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Wiie.

Pratar med Sandra på msn :)
På Fredag ska jag till henne och vi ska äta gott och dricka gott och ha lite fest :)
Vad roligt, det behövs!
Jag håller på att kvävas just nu av allt,, så en kväll med lite galenskap behövs.

 
 

Jag & Ronny pratade lite allvar igår,, skönt att få ur sig lite hur man känner & tänker..

men vi får väl se hur allt blir.

Mer tänker jag inte skriva här, då får folk bara för sig att det är nåt helt annat och går och säger det till allt och alla..

Nu ska jag hänga tvätt,,

sen invänta att klockan blir ca 13.45 så jag kan gå och hämta min darling :)

 


Kommentarer
Postat av: Linda Jansson

jag vill också ut och göra något riktigt skojigt :/ <3

2009-10-07 @ 18:03:41
URL: http://februaryflicka.blogg.se/
Postat av: Ammie

ååå önskar jag med kunde festa! va länge sen nu..

kan vi inte försöka festa sen när vi får pengar??

dra på krogen, du o jag :D hade vart suuper ju!



Puss gumman!

2009-10-07 @ 18:22:27
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: a b o u t v e r o n i c a

SVAR: Tack så jätte mycket för din kommentar i min blogg och ditt mascara-tips! Kul att du kikade in :) Jag ska visa en sammanställning i procent av vilka mascaror som är populärast imorgon :)



Följ gärna via bloglovin om du fastnar för min blogg! Kram

2009-10-08 @ 03:15:40
URL: http://aboutveronica.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback