Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Yeeey.

Vilken dag. Och imorgon blir det mer.
Men det är kul :)
Hugo blir så glad av alla besök & alla presenter!

Han var trött ikväll kan jag lova, han somna på 5 min.
Tänk om det alltid var så,, men vi låter han ju inte sova på dagen, han behöver inte det.
På dagis så måste han ju sova och då är han inte så trött på kvällen.
Men det är okej, det är mysigt att ligga bredvid han i sängen och natta han :)

Han har fått massa fina presenter. TACK allihopa :)

Så nu är denna dag slut, och nu är min gullunge 2 år :)
Står väl inte på förräns han fyller 3. Tiden går så fort!

Nu ska jag se på film.
Puss Hej

Kommentarer

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback