Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

YEY =)

Nu har vi bredband igen :)
Det gick fort. Bra med stadsnät :)
Nu har vi bredband 2 istället.. får se hur det funkar.

Det var otroligt skönt att inte ha internet!
Man hinner med så mycket annat haha.
Men jag behöver ju det eftersom uppdrag 1 i samhällskunskapen ska in imorgon.

Jag har hunnit plugga massor, & tränat 3 dagar denna vecka.
Det känns så jävla bra, nu har vi verkligen kommit igång med träningen och man mår redan bättre.
Jag är trött, men på ett annat sätt..
men ändå pigg & jag har inte varit deppig på hela veckan ;)
Vi ska börja simma också,,
beach 2010 here we come :)

Måste säga att jag trivs jättebra att träna med Ammie & Emelie,
vi är lite lika alla tre tror jag,, vi pratar och skrattar och jag trivs i deras sällskap :)

Jag har åkt buss själv flera dagar denna vecka också! och gått ensam igenom stan :P
Jag är så glad att jag har kommit över min rädsla,,
nu ska jag bara försöka med nästa steg,,
ta bussen och hälsa på Linda. :)
men det borde väl också gå bra, bara man har gjort det så känns allt ju så skönt.

Fast denna vecka har jag tyvärr fullt upp.
Imorse har vi tränat, sen måste jag plugga, och imorgon ska jag plugga det sista,
skicka in uppdraget, packa, sy in mina byxor, sen ner på bolaget och köpa lite färd-dricka tills på lördag :) ,
för då åker vi på kryssning!! :)
Det ska bli sååå kul!!


Och föresten, dom har stängt av värmen i lägenheten, jag fryser ihjäl.
I tisdags var det likadant, dom har ju fixat med fjärrvärmen här i noret och dom stänger av ibland..
Dom har inte informerat ens, det var dagis som berättade för mig i tisdags.
Och igår var det värme, idag är det avstängt.
Vi fick en lapp om det igår, men dom kunde  väl ha informerat om tisdagen också.
Jag skulle duscha efter träningen och det var lite kallt haha. :P

Jaja så kan det va :P

Nu sitter jag här och slösar tid igen :P
så nu ska jag plugga.
Puss & hej



Kommentarer
Postat av: marlene

sv: ja vi får hoppas det, men det blir nog bra vad jag än väljer:) hoppas detta bredband funkar bättre åt er nu=) skoj att du har kommit igång med träningen, jag har inte vart på min gympa på ett tag för min kropp håller på å krånglar men jag hoppas jag kan börja snart igen, man mår verkligen bättre:) kram

2009-10-15 @ 15:43:34
URL: http://liasmamma.blogg.se/
Postat av: Ammie

ååå de e såå skönt o träna med dig med gumman! :D.

vi ska verkligen klara detta, jag är pepp som bara den! vi kommer bli så smala o snygga ;)



Puss <3

2009-10-15 @ 22:02:49
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Rosie

Jag har bredband 2 dom är BÄST! :D

2009-10-16 @ 00:44:29
URL: http://roosiee.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback