Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

AAh.

Jag råkade somna, oops.
Men gud va skönt det var , och att det var så tyst, bara jag & katterna..
höra päronträdet utanför susa, (det blåser ute..)
Välbehövligt!

Min telefon är cp nu igen och det låter varken när det ringer, när jag får sms eller alarmet så om ni vill mig nåt så kanske jag inte är anträffbar på mobilen hela tiden.. så ni vet.
Borde köpa en ny, men just nu lägger jag hellre pengar på nåt annat,,
vår tv är ju snart död också så jag vet inte hur vi ska ha råd med en ny sån,,
dom kostar ju ändå några tusen..
kanske nån som har en gammal skrutt tv där hemma som ni vill bli av med?
hör gärna av er!
Jag bryr mig inte om det är en gammal tv, jag känner inget behov av att ha en platt tv och allt var det nu är som är modernt..

Men nu ska jag slänga i mig lite sen lunch sen hämta Hugo, sen ut & gå..
Puss

Kommentarer
Postat av: Anja

Hur svarar man på inlägg? :S Haha. Jag hittde det inte, lr missade du kanske att skriva din mejladress? Du har ju också blogg.se så jag tänkte att du visste :P

Vet du, jag googlar mat och så testar jag nytt hela tiden. Det är jätteroligt. Oftast så blir det ju gott! Jag har iof väldigt mkt kokböcker också så jag tar en del ideér därifrån. Men interner är fyllt med roliga recept. :) Vi har en regel att vi måste testa ett nytt recept i veckan, oftast från olika delar av världen. Det är kul!

Hur mår du?

2009-09-24 @ 08:12:32
URL: http://kalejdoskopa.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback