Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Ångest.

Ibland ångrar jag att jag skaffade en blogg..
har varit aktiv i 1 1/2 år, men jag skaffade den innan jag vart gravid,, så för typ 3 år sen..
Men folk missuppfattar ju allt!
Och folk får så mycket fördomar mot en..
det suger.
Internet & sms suger.
Förr så var det så mycket bättre när man pratade med varandra in the reality.
När man skriver texter så uppfattar ju folk den på olika sätt,,
och tydligen så fattar folk jävligt fel ibland.
Kan man inte då ta kontakt och kolla upp hur man menar?
Eller har man då rätt att bara anta och snacka massa skit om en?
Nej.
Men så äre ju, alla omogna människor som inte kan agera som vuxna gör ju så, snackar skit, sprider rykten, fast dom inte ens vet hur sanningen är.

Jag längtar tills jag är över 30, då hoppas jag att endel av mina "vänner" ligger på samma nivå som mig.. att dom är mogna och kan förstå saker och ting.

Ni andra vänner, er älskar jag högt! :)



Kommentarer
Postat av: Rosie

Fick du inspiration av mitt inlägg? ;)



Puss

2009-09-09 @ 17:33:47
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Emma T

Jag saknar den tiden då man inte hade mobiler utan bara pratade (konstant) i "hemmatelefonen". Det känns som att man träffades oftare och hade bättre kontakt med folk då. Jaja..

2009-09-10 @ 00:27:21

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback