Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:D

Dagen idag har gått ganska fort faktiskt,
haft massor att göra..
sen kom Linda & Elias och var här i några timmar :)
Hugo fick ett vrång-ryck och var skitsur i nån timme,
bara skrek och skrek,, men till slut så vart han snäll & go igen :)

Har nattat han för en stund sen, nu tittar jag på Hollywood fruar..
men jag fick sån huvudvärk så jag ska nog snart sova..
men det är inte lätt, lär väl bli väckt när R kommer hem sen..

Ha de bra så länge..
hörs imorgon!
Puss


Kommentarer
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Hej! :)

När ska ni börja träna? :) Ammie skrev att ni skulle börja.. :) jag vill gärna följa med om det är okej för dig också? :) du kan väl adda mig på msn [email protected]

2009-09-29 @ 12:42:51
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Madda

Hejsan ! jo jag har en liten blogg som ja bloggar i när man får tid..

Shit vad tiden går. Idag e de hela 9månader sen han kom ut..

Står inte på försen han ska springa.

Hoppas att de e bra med er åxå !

Å vi hoppas att vi klarar oss från förkylningen. men de e nått som ligger å gror....

Kram i massor från oss

2009-09-29 @ 13:13:45
URL: http://maddapadda.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback