Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)


Idag har det varit lite plugg..
sen har jag och Hugo varit på promenad och på Willys. :)


I posten var det ett litet paket med kattfoder.
Bli medlem på Catlounge så får ni också provpåsar! :)

Sen satte vi igång en film..


Dom tyckte jag var så roliga när jag var liten :)



Hugo´s favorit, I drömmarnas trädgård, har slutat sändas på tvn kl: 17.30,,
så tur att vi har en film :)



Titta vilken sötnos,, han är så go, min lilla Teddy :)


Kommentarer
Postat av: Emma T

Åååh Landet längesedan! Åh vad mysigt med film!



Haha, vissa barnprogram är ju helt crazy. Men så länge barnen tycker om de antar jag att de är bra. =P =D



Kraaam vännen! <3

2009-09-10 @ 00:25:37

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback