Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

=)

Sitter här nu,, lade Hugo för ett tag sen och han somnade bums utan att springa upp en enda gång :P
Han somnade i vagnen på väg till Orsa-bussen som Linda skulle med, men jag fick han att vakna ,
annars skulle han aldrig ha somnat ikväll. :P

Det har iaf varit jättekul att umgås med kusinvitamin :)
Och Elias är så goo, åh vad jag saknar att ha en sån där liten :)
Ska bli kul med dop på lördag!

Undra om man ska ner på stan på fredag och se om det finns nåt fint som Hugo kan ha på sig
på dopet?
Ammie, lust att följa? Eller nån annan?
Är lite bra att han inte växer så fort längre så han kan ha kläderna mer än nån enstaka gång :)

Har gjort ett misstag också, och jag måste erkänna att jag skäms.
Det är inte min stil att göra sådär, har haft ångest idag och det är rätt åt mig.
Fy Nina.

Jaja, nu ska jag äta en riskaka sen se på tv.
Puss & hej


Kommentarer
Postat av: E. - - - F o t o , D e s i g n & A n n a t S v a m m e l - - -

Tack :D

2009-09-21 @ 19:59:48
URL: http://emelieaspelin.blogg.se/
Postat av: Ammie

Jag följer gärna ner på stan på fredag :D kanske vi kan kolla gymmet samtidigt?? =)



Puss

2009-09-21 @ 22:04:54
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: Linda

Ja de var jätte skoj att ses gumman :) Jag vill gärna följa med ner på mora på fredag! Om du inte redan bestämt med någon annan :)<3



Love uu<3<3

2009-09-22 @ 00:05:31
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback