Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

:)


Nu har jag varit ute och planterat lite ljung :)
Ska köpa fler imorgon och göra lite mysigt här utanför :)
Det regnar idag! Trist,, men lite regn behövs.


Lyssnar just nu på "du försvann som en vind, tårar föll från min kind..."
Vet inte vad låten heter, jag är inte duktig på dansband haha, men vissa låtar påminner så mycket om allt möjligt tok som man har varit ute på innan jag blev mamma. :P

Det är roliga minnen, jag är glad att jag har dom :)
Men jag skulle aldrig byta mot det liv jag har nu!

Nej nu måste jag läsa lite i boken..
Hej.


Kommentarer
Postat av: Give it a chans

jag håller helt klart med dej! :) allt bra med dej idag? kram

2009-09-24 @ 11:43:42
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Postat av: dorran

den heter " du försvann som en vind" me lasse stefanz

2009-09-24 @ 12:28:56
URL: http://diezeldoriz.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback