Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Fredag.

Fredag igen, veckorna rullar på lika fort som vanligt. :P

Har fixat lite här hemma nu på morgonen,,
nyss ätit lunch, och Hugo åt!!
Flera köttbullar åt han, helt otroligt :)
det gör mig glad.

Nu ska jag sminka mig, en diska & sen gå och möta Anki! :)
Ska bli kul att ses igen, var ett tag sen sist.
Jag skulle ju åka ner till Askersund sist vi fick pengar men det blev inte så,
är skönt nu när vi kommit ikapp med vissa räkningar så vi inte behöver betala dubbelt :P
Blir lite kris när man får massa oväntade utgifter & mindre inkomster.
Vill åka till Uppsala till Emma också! SNAAART :)

Vad ska ni göra i helgen då?

Kommentarer
Postat av: Dessa

Bra där :P



Jag följer din blogg, följer du min? Du har aldrig kommenterat så jag vet inte xD



I helgen så blire jobb som vanligt. Åt dej då? =) Puss

Vore kul o träffa dej nångång!

2009-09-11 @ 12:51:58
URL: http://dessssssa.blogspot.com/
Postat av: Maria Larsson

Önskar dig o familjen en riktigt trevlig helg!/ Mia

2009-09-11 @ 15:25:51

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback