Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Nu.

Hugo är på dagis och har kul :)
Jag ska plugga plugga plugga..

skönt när engelskan är klart om 2-3 veckor, blir så intensivt när man tar en kurs såhär på distans så jag börjar tröttna på engelska..

Usch vad kallt det börjar bli ute,,

det var is på insidan av fönstren imorse,, kanske dags att fixa tätningslister.

Inte undra på att man aldrig blir frisk,

är fortfarande lite halvförkyld..

så nu ska jag ta en rinexin, sen öppna böckerna.

Vad gör ni idag?


Kommentarer
Postat av: Ammie

Sv: ja hon e nog bara ovan, för vänja henne vid det så kanske det går bättre :)

ja det ska bli jätte kul att börja träna, jag längtar såå!

det går jätte bra att jobba, är ju nya människor nu :D så jag trivs ännu bättre nu än förra gången, e så glad att vara tillbaka! =)

hur går pluggandet då?? =)



Puss

2009-09-15 @ 10:01:39
URL: http://ammiecool.webblogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback