Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Onsdag.

God morgon.
Har nyss lämnat Hugo på dagis,,
nu ska jag plugga massor för idag har jag "slutprovet" i engelskan..
sen är jag klar med engelska B.
Skönt att ta ett ämne i taget så kan man koncentrera sig bättre på just det ämnet och på det sättet så lär man sig mer :)

Brr vad kallt det är ute föresten, dags att rota fram vinterkläderna tror jag.
Vantar & halsduk iaf :)
Det är snö i fjällen, TUR att man inte bor där uppe :P
Fan jag skulle aldrig klara av att bo i skogen sådär.
Haha.

Nej nu lär jag sätta igång här så jag är väl förberedd inför provet :)
Puss


Kommentarer
Postat av: Linda

När du ska skriva prov drar du till skolan då? och skriver med andra? Lycka till<3

2009-09-30 @ 12:35:29
URL: http://februaryflicka.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback