Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Orka..

Åh idag är verkligen en sån där dag då allt känns förjävligt.
Man ser verkligen sina brister, man känner sig som den fulaste och fetaste på denna jord,
allt stökigt här hemma uppenbarar sig mycket mer än vanligt,
sen får jag ångest bara för att jag är på dåligt humör mot min familj..

Tur att jag bara ska sitta inne och plugga hela dagen.
Orkar inte träffa nån.
Sen ska jag nog se nån film så jag kan drömma mig bort en stund.

Jävla drömmar jag har på nätterna, jag drömmer alltid att allt är så mycket bättre
och jag är smal och snygg och folk uppvaktar mig, tycker att jag är fin, att någon visar kärlek för mig, visar att den verkligen älskar mig och vill vara med mig.
alla andra problem är borta.
Sånt som man aldrig får vara med om i verkligheten liksom.

Sen när man vaknar så inser man hur jävligt man egentligen har det.
Det är svårt att blunda för allt hela tiden, man klarar liksom inte hur mycket som helst.
Dags för en förändring i mitt liv kanske, men hur sjutton ska jag göra då ?!.
Det är väl därför det kallas drömmar, för att det är just drömmar...



Kommentarer
Postat av: Ammie

ååå gumman jag vet precis hur det är! =(

men jag finns här <3



Puss

2009-09-05 @ 11:19:11
URL: http://ammiecool.webblogg.se/
Postat av: jessica

Mehh du som är så fin!! <3

2009-09-05 @ 14:37:49
URL: http://jessansegna.blogg.se/
Postat av: åsa

hehe, jo de kan jag tänka mig.. men nu har vi typ alla hans grejer i v-rummet. vi har absolut ingenstans och göra av grejerna, ingen skrubb lr nå. de är så trist. men men. hoppas man hittar nå större snart så man får lite ordning och reda!:) allt bra annars?:) kram å ta hand om er!

2009-09-05 @ 16:01:19
URL: http://aerikes.blogg.se/

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback