Tailsweep Analytics Nina, mamma till Hugo o tvillingarna Max o Vincent -

Söndag.

Ja söndag igen..
idag fick jag sovmorgon, kunde inte sova alls inatt så Ronny var snäll och gick upp med Hugo :)
Men jag fick då fan en chock nyss,,
det känns helt absurt. Så fel.
Äckligt.
Finns här vännen om du behöver! ♥

Annars då,,
ska försöka läsa boken, fixa med foton som vi framkallade i veckan,
sen ska jag göra köttbullar så vi har ett tag till..

Sol är det idag med, så skönt.
Men jag känner inte för att vara ute alls.
:P


Kommentarer
Postat av: Emmie

Nice me kort!

2009-09-20 @ 15:30:48
Postat av: Anonym

Love you. Ska försöka komma t dej nån dag denna veckan tänkte ja!! Puss Helen

2009-09-20 @ 18:55:40

Skriiiiv =)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback